PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-02 17:19:02
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "Demades" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    milczenie jest wyrazem zgody, rozumiem więc że moje domysły okazały sie
    trafne co do ciebie ap :) ale że aż wszystkie to jestem w głębokim szoku,
    kto by pomyślał...
    i powtórze jeszcze raz - przestań pierdolić !!!!! gdybyś był naprawde taki
    masta, pracował na niewiadomo jakim stanowisku i zarabiał ogromne pieniądze,
    nie wypominałbyś co drugi post że musisz płacić podatki!!
    zamiast sie cieszyć że masz robotę, nie za ciekawą, bo trzeba przyznać że
    roznoszenie ulotek do ciekawych nie należy, to w dzisiejszych czasach
    cieszyłbyś się że ją wogóle masz, a nie miał żal do całego świata !!