PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Date: 02 Dec 2002 00:04:37 -0800

    "Wrangler" <a...@i...pl> writes:

    > jasne, kible też myjesz ?

    ja kiedys od tego zaczynalam, bedac studentka. pisalam juz o tym
    tutaj.

    nie wstdze sie tego. uwazam, ze lepsza taka praca niz wyciaganie lapy
    po zasilek.

    jak chcesz andrzejowi dowalic, bo go nie lubisz, czy cie denerwuje, czy
    masz dzis wapory, to miej chociaz odwage to powiedziec wprost.

    to, co on tutaj pisze - moze i cyniczne - ale niestety ma duzo racji.

    bardzo wielu bezrobotnych, ktorzy tutaj pisza (czy nawet ci co maja
    prace) to sa ludzie sfrustrowani, ktorzy glownie skupiaja sie na
    narzekaniu, na obwinianiu calego swiata za to, ze nie maja pracy albo
    ze maja prace co ich nie zadowala.
    w ich postach nie widac myslenia w kierunku jak cos zmienic _ze soba_
    na lepsze. nie ma planu, nie ma nic, umieja tylko siasc i narzekac -
    przynajmniej na ta grupe dyskusyjna. nawet jesli cos robia, to o tym
    nie pisza.

    i coz z tego wynika? ano to, ze od narzekania to sie jeszcze NIC
    nigdzie nie zmienilo.
    zle ci w kraju? do dupy? to wyjedz. dzis na szczescie paszporty mozna
    miec. nie podoba ci sie praca? to ja zmien.
    tak, wiem, jest ciezko i bezrobocie. a jednak ludzie pracowici prace
    znajduja.

    ba, jest wielu pracodawcow, ktorzy maja ciagle problemy ze
    znalezieniem odpowiednich pracownikow.

    bo ludzie w panstowych zakladach nauczyli sie postawy roszczeniowej
    przewaznie. cozekuja, ze ktos cos im ciagle bedzie dawal, za sam fakt
    istnienia i bycia obywatelem tego kraju. a tak nie ma i juz nie
    bedzie. i lamenty nie pomoga.

    ciezka sytuacja ciezka sytuacja, ale trzeba cos robic zeby sobie
    SAMEMU SWOJ BYT POLEPSZYC.
    a narzekanie NIC ALE TO NIC nie da.

    poprawka: narzekanie tylko utwierdza w niecheci do robienia
    czegokolwiek.
    poglebia depresje.

    --
    Nina Mazur Miller