PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Date: 01 Dec 2002 23:50:01 -0800

    "GreG" <g...@w...pl> writes:

    > To i tak spokojnie.
    > Ja slyszalem o takich "interview":
    > 1.
    > Pani: Umiem obslugiwac komputer i sprzet biurowy.
    > Boss: Czy kazdy sprzet pani obsluzy?
    > Pani: Tak.
    > Boss: A ten co mam w rozporku?

    chamstwo, ale potrafie zrozumiec "point".
    mianowicie, nie ma takiej osoby co faktycznie potrafi obsluzyc _kazdy_
    sprzet.
    po co wiec sie bylo chwalic?

    > 2.
    > Pani: Jestem osoba dynamiczna, energiczna.
    > Boss: To pokaz co potrafisz. Tylko nie zdemoluj
    > mi gabinetu.

    tez zrozumiale. to powyzsze to sa slogany.
    nic nie znaczace. tego sie nie powinno dawac ani w cv ani tym bardziej
    na rozmowie.

    PS: oczywiscie wystepujacego tu chamstwa nie pochwalam,
    bynajmniej. mozna na takie cos zareagowac normalnie i kulturalnie, a
    nie zlosliwoscia i chamstwem.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net