PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres bycia absolwentem › Re: Okres bycia absolwentem
  • Data: 2002-09-02 19:41:02
    Temat: Re: Okres bycia absolwentem
    Od: "Doggie" <d o g g i e 7 7 @ p o c z t a . o n e t . p l> szukaj wiadomości tego autora

    news:al0e4i$orn$1@news.onet.pl...

    > No liczy sie
    > a) dyplom lub odpis

    "uzyskał w dniu 20 czerwca 2001 r. tytuł magistra"
    "Katowice, dnia 20 września 2001 r."

    > b) indeks z pieczatkami i podpisami

    "złożył egzamin magisterski z wynikiem [skromność & bla bla ;-)]
    w dniu 20 czerwca 2001 r."
    "otrzymał w dniu 20 czerwca 2001 r. dyplom magistra"
    [ale tego ostatniego nie wiadomo z dyplomu, bo w nim jest wrzesień]

    > Dyplom dostajesz jak zlozysz obiegowke (ale tam jest jak wol, ze tego a
    tego
    > dnia zdobyles taki a taki tytul :) Ja mma 26go czerwca :)

    Gratuluję i zapytuję, czy nadal jestem absolwentem, czy już nie? I dlaczego?
    :-)

    --
    Zdrówka, Doggie (or compatible)
    http://doggie.bocznica.org