PracaGrupypl.praca.dyskusjeOferta pracy. Co o tym sadzic? › Re: Oferta pracy. Co o tym sadzic?
  • Data: 2002-12-15 17:42:29
    Temat: Re: Oferta pracy. Co o tym sadzic?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, od razu go okradną, zgwałcą żonę, a wydrukiem posłużą się w banku i
    > zaciągną kredyt.

    Fe, żeby tak kogoś od razu straszyć. Jeżdżenie samochodem również nie
    jest bezpieczne, co nie znaczy, że wszyscy i często ulegają wypadkom.
    Pytającemu chodziło o to, czy ktoś może posłużyć się kopią jego
    dokumentów w celu niegodziwym, występując w cudzym imieniu oraz na
    ocenie, na ile jest to prawdopodobne. Twoja odpowiedź oprócz kpin nie
    zawiera treści. Ponieważ stosujesz tanie chwyty, by uzyskać poklask
    gawiedzi i jak sam twierdzisz demagog nie musi byc politykiem, można
    Tobie przypisać miano demagoga. Czynię to z niesmakiem, bo nie lubię
    postów zawierających ocenę - napisałbym, że używasz argumentów
    demagogicznych, ale słowo "demagog" tak mi się podoba (jest jędrne i
    mięsiste), że robię wyjątek.

    > Sądzę, że nie ma wystarczająco danych, żeby cokolwiek powiedzieć.

    Nieprawda, brak jedynie danych, któe umożliwiają odpowiedź AP-mode:
    krótką, błyskotliwą, wyrokującą kategorycznie, trudną do zanegowania i
    absolutnie pozbawioną wartości dla pytającego :-)

    Pozdrawiam, chociaż ze względu na liczne ubezpieczenia zdrowotne, jakie
    posiadasz, nie wydajesz się być zainteresowany skutecznością tego zwrotu:

    Dogbert