PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: socjalisci atakuja › Re: [OT]Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-20 10:54:54
    Temat: Re: [OT]Re: socjalisci atakuja
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dj6c84$2ib$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli ilość użytkowników nie przekracza 15 osób, to mogłabyś to wyko-
    > rzystać (o ile masz dostęp do legala Office - ja piszę o wersji 2000,

    Mam w domu legala Windowsa, ale bez Office'a niestety. Nie robie w domu
    rzeczy, ktore by wykorzystywaly mozliwosci Office'a na tyle, zeby bylo go
    warto kupowac do prywatnego uzytku, Star Office zaspokaja mi potrzeby
    edytora tekstu i arkusza. Mozliwosci PP w tym zakresie powierzchownie znam,
    ale komunikacja mailowa w trakcie jest za malo poreczna, potrzebne jest
    rozwiazanie czatowe, gdzie zadanie krotkiego pytania widocznego od razu dla
    wszystkich nie wymaga klikania na nowy mail, wpisywania adresu, klikania na
    "wyslij". A ze wzgledu na tematyke wole to zrobic z domu. Dziekuje w kazdym
    razie za chec pomocy, testuje to, co poradzil Tomasz.

    I.