PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
    From: "Xyloo" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko
    Date: Fri, 6 Dec 2002 12:41:45 +0100

    > Od kiedy mówienie prawdy, na przykład takiej, że osoba bezrobotna jest
    > na moim utrzymaniu, jest obrażaniem?
    > Prypomnę, że organizm który korzysta z zasobów innego organizmu nie
    > dając mu w zamian korzyści jest pasożytem. Ta definicja pasuje do
    > bezrobotnego.

    Moglbys wyjasnic mi, drogi kolego, dlaczego tak bardzo boli Cie utrzymywanie
    z Twojej bardzo ciezkiej pracy _bezrobotnych_ i wielokrotnie juz to z cala
    stanowczoscia, oburzeniem i dezaprobata zaznaczales, natomias nie oburza
    Cie, [wlasciwie mozna domniemac z braku wypowiedzi na ten temat, ze wrecz
    akceptujesz] urzymywanie z wlasnej pracy takich "darmozjadow" jak parlament,
    rzad, sluzby specjalne, policja, nauczyciele, slozba zdrowia, wiaziennictwo,
    sadownictwo itd. slowem cala budrzetowke. Czy zdajesz sobie sprawe ile tych
    ludzi jest ??

    pozdrawiam
    Xyloo