PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja › Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
  • Data: 2003-11-26 12:29:08
    Temat: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Od: Marek Lityński <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wm" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bq2221$t8l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Oferty pracy firm HR są zamieszczane na ich własnych stronach i innych
    > portalach o pracy (jobpilot itp.), a każdy poszukujący pracy tam zagląda i

    Mysle, ze wielu osobom wygodniej przegladac oferty w jednym miejscu na
    grupie, a nie przez www.

    > nie ogranicza się tylko do p.p.o. Czy przekopywanie się przez g...o z
    > Bigramu czy HRK uważasz za przyjemne, bo ja nie.

    Zawsze mozesz je filtrowac.

    > Jeżeli takie wymogi by wprowadzić to firmy HR dostosowałyby się.

    Nie dostosowalyby, bo to nie zalezy od nich, tylko od klientow, ktore
    zlecaja ogloszenie do prasy, a na grupie publikowane sa niejako "dodatkowo".
    Jeżeli wymogiem bedzie podanie nazwy, a firma nie bedzie mogla tego zrobic,
    efektem bedzie rezygnacja z tego srodka dotarcia do kandydatow.

    > Grupa p.p.o jest zbyt popularna, żeby się od niej odcinać.

    Jesli chodzi o agencje doradztwa, wazniejsza dla nich jest popularnosc
    serwisu wsrod klientow, a nie kandydatow.

    > PS. Osobiście nie odpowiadam na ogłoszenia firm HR, w których nie podano
    > nazwy firmy. Mam swoje preferencje w których firmach NIE chciałbym
    pracować
    > Ale to tylko moje zdanie na ten temat.

    Wiec dlaczego chcesz pozbawic inne osoby mozliwosci odpowiedzi na ogloszenia
    bez podanej nazwy pracodawcy?