PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja › Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
  • Data: 2003-11-19 09:06:36
    Temat: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:1t3fbb2609i2fcn3e8%sal@hell.hell.pl...

    > Nie chciałbym numerować, bo ludzie uznają, że dalsze numerki są mniej
    ważne.

    Mozna dac literki, zreszta nie sadze, zeby nastapila akurat taka
    interpretacja, zwlaszcza przy zaznaczeniu w tekscie, ze "nalezy spelnic
    wszystkie ponizsze punkty".

    > A to jest niestety zupełnie bez sensu. Nie ma sensu robić tego z automatu,
    > gdyż grupa jest specyficzna i jakieś ~80% ludzi używa odspamiaczy.

    Nie chce zasypywac innych grup bzdurnymi postami zeby znalezc przyklad do
    cytowania, ale o ile dobrze pamietam to chyba np na grupie fotografia
    cyfrowa faq wrocilo do mnie jako "re:"temat posta ktory zamiescilem"".
    Sadze, ze wiekszosc odspamiaczy przepusci taka informacje
    Wydaje mi sie, ze do tego ktos opdpowiedzialny za dana grupe nawet
    niemoderowana ma baze adresow (ustawa:))) i na kazdy "nowy" generuje takie
    info

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##