PracaGrupypl.praca.dyskusjeNocki w Krakowie › Re: Nocki w Krakowie
    From: "przemo" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nocki w Krakowie
    Date: Sat, 6 Jul 2002 19:12:43 +0200

    Użytkownik "rr" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ag717s$m3p$1@news.lublin.pl...

    > hehe, tez jestem stara gwardia z McDonlad`s :)

    To jest nas juz trzech. Ja tez jestem stara gwardia z McDonald's tyle ze z
    dniowki. Co by nie mowic o tej pracy (bo zgadzam sie ze to syf, ponizanie
    czlowieka i w ogole jedna z najgorszej pracy jaka moze sie przytrafic
    czlowiekowi) to z jednym musicie sie zgodzic - bardzo dobrze uczy dyscypliny
    pracy - a to bardzo wazne dla przyszlego pracodawcy; "przyszlego" bo nikt
    nie bierze przeciez pracy w McSyfie na powaznie, a tylko po to zeby sie
    gdzies zaczepic poki nie znajdzie czegos lepszego. Powiem wam teraz cos -
    zachodnie firmy bardzo chetnie zatrudniaja dobrze wyksztalconych ludzi
    ktorzy pracowali w McDonald's poniewaz ta firma uczy zycia - i z tym sie
    niestety (a moze stety)zgadzam. Ja na przyklad od poniedzialku zaczynam
    prace jako kierownik dzialu w jednym z marketow - na rozmowie bardzo mile
    patrzyli na punkt w CV, w ktorym napisalem "1 rok pracy w McDonald's
    Polska". Tak wiec pocieszam wszystkich pracownikow McDonald's-a ze jest to
    dobra droga aby cos w zyciu osiagnac. Nie mozna oczywiscie popasc w
    stagnacje, nalezy caly czas sie rozwijac i ksztalcic oraz powiekszac swoje
    kwalifikacje zawodowe, a na pewno z pracy w tej firmie wyniknie cos dobrego.
    McDonald's ma to do siebie ze skoro tam dasz sobie rade, to wszedzie sobie
    poradzisz. Tak wiec prace tam nalezy potraktowa jako kolejny szczebel a nie
    jako cel ostateczny, a wszystko pojdzie doskonale.
    Pozdrawiam wszystkich pracownikow obecnych i bylych Mcdonald's.
    Z Ronaldowskim pozdrowieniem - przemo