PracaGrupypl.praca.dyskusjeNarzekacie? ;) › Re: Narzekacie? ;)
  • Data: 2004-12-17 18:13:01
    Temat: Re: Narzekacie? ;)
    Od: "ewela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > grosze, wypruwać sobie żyły "ku chwale ojczyzny" i dziękować
    > za pracę Wielce Szanownemu Panu Prezesowi?
    >
    > Marcin
    >
    > --
    >Niestety prawda jest taka, ze w większości polskich firm jest prowadzony tzw.
    wyzysk - słyszę to głownie z ust niezadowolonych kolegów. Ci z nich, którzy
    niexle zarabiają też nie moga pochwalić się dużą ilością wolnego czasu. Sama
    pracuję długo i ciężko i czasami do szału doprowadza mnie fakt, że od rana do
    wieczora nie mam czasu nic zjeść a nawet wypić szklanki jakiegoś napoju. A co
    do tzw. "podlizywania się " szanownej dyrekcji - źle się dzieje, za wszelką
    cenę, aby tylko zdobyć wymarzony stołek, niektórzy w mojej firmie robią
    rzeczy, które nie tylko odbiegają od zasad, którymi powinni kierować się w
    wykonywanym przez siebie zawodzie a wręcz działają na granicy prawa - ja to
    widzę i powiem tak, są to czesto ludzie jeszcze nie mający trzydziestki i
    chyba nie zdają sobie sprawy z konsekwencji swoich działań - a ja już
    widziałam takich młodych, którzy trafili do przysłowiowego "pudła"- zniszczyli
    sobie przez to życie. Dyrekcja jest zadowlona - mają kozłów ofiarnych a te
    kozły ofiarne liczą na wymarzony stołek, którego oczywiście nigdy nie dostaną.