PracaGrupypl.praca.dyskusjeMam podpisać? › Re: Mam podpisać?
    From: "Schwester" <j...@c...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mam podpisać?
    Date: Wed, 6 Oct 2004 14:45:13 +0200

    > było spotkanie i niczego na szczęście podpisywać nie muszę, więc...
    > potraktuję to jako formę odpoczynku (może zawroty głowy od wpatrywania się
    > CRT mi w końcu przejdą).
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Mumin

    Hej!
    Też jestem informatykiem i też robiłem inwentaryzację. Pewnie bierze się to
    z tego, że ogóle wyobrażenie o informatykach jest takie, że siedzą i nic nie
    robia więć mają czas, podczas gdy inni charują ;)
    Inwentaryzacja polega na spisaniu wszystkiego, czyli nr seryjny, nr.
    inwentarzowy (jeśli cos jest juz takim numerem oznaczone), ew. data
    produkcji i producent.
    Powino się spisywać z natury (czyli to co jest faktycznie), choć tam gdzie
    ja robiłem inne panie poprostu przpisywały arkusz inwentarzowe z
    poprzedniego roku (i tak chyba od lat, a potem okazywało sie, że jedna rzecz
    jest w kilku lokalizacjach). Jednak jeśli masz się pod tym podpisać, to
    lepiej zrobić to dobrze.
    Pamiętaj, że w inwentaryzacji nie bierzesz odpowiedzialności materialnej za
    to c spisujesz, więc bądź spokojny.
    Musisz jeszcze wiedzieć, które rzeczy są środkami trwałymi (czyli ichwartość
    księgowa jest większa niż chyba 3tys, ale tu mogę sie mylić).
    Dochodzi przy tym do paradoksów, np. 10 letni komputer AT jest środkiemt
    rwałym i ma większą wartość księgową niż nowiutki komputer kupiony tydzień
    temu za 2500zł.

    --
    pozdrawiam
    Schwester