PracaGrupypl.praca.dyskusjeMam podpisać? › Re: Mam podpisać?
    From: gromax <g...@W...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mam podpisać?
    Date: Tue, 05 Oct 2004 21:30:09 +0200

    moim zdaniem, skoro jesteś programistą to zostałeś wytypowany żeby sobie
    szybko i sprawnie poradzić z zadaniem.
    Masz x punktów rozmoeszczonych geograficznie. musisz założyć czas dojazdu do
    kazdego z nich. prosto z firmy, pomiędzy punktami itd itp. Do realizacji
    zadaia masz dwie grupy. W grupach są określone osoby, które maja
    odpowiednie predyspozycje, cos mogą zrobić, cos mogą podpowiedzieć.
    Teraz trzeba wymyślić algorytm, żeby te dwie grupy szybko i sprawnie dotarły
    na miejsce i spisały z nich to co trzeba. za dwa dni musisz miec zrobione
    zestawienie. banalnie prosta praca :)

    co tam może być w tych punktach? piszesz dość enigmatycznie, ale tak mi się
    wydaje że firma rozsyła jakiś sygnał po mieście. czyli musi być antena
    (jakiegoś rodzaju), jakis kabel, jakieś urządzenie. heh, nie chce mi się
    pisać konspektu, w końcu to nie moja kasa :)

    w każdym bądź razie, będziesz miał kilka dni odpoczynku. i nie bój się, a
    wątpliwości rozwiej z przełozonym

    gromax