PracaGrupypl.praca.dyskusjeMLM - powiadomienie o popełnieniu przestępstwa, żadanie odszkodowania › Re: MLM - powiadomienie o popełnieniu przestępstwa, żadanie odszkodowania
  • Data: 2005-11-25 11:49:04
    Temat: Re: MLM - powiadomienie o popełnieniu przestępstwa, żadanie odszkodowania
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Polsce trudno uzyskać
    > odszkodowanie np za to, że chirurg obciął nie tą kończynę, którą
    powinień... ;)

    Myślę że to bedzie się powoli zmieniać. Póki co mam wrażenie że ludzie po
    prostu wiele odpuszczają - byc może uważają że ubieganie się o odszkodowanie
    za różne (w tym i drobne) sprawy jest czymś niegodnym lub wstydliwym.
    Dlatego m.in. jest tak wiele przekrętów gospodarczych, gdyby było wiecej
    wystąpień o odszkodowanie, "przedsiębiorcy" mysleliby więcej nad swoim
    postępowaniem, a tak są niemal pewni że wszystko im wolno.
    Osobiście uważam, że ubieganie sie o odszkodowanie za źle wykonaną usługę, i
    inne przekręty gospodarcze nie jest niczym wstydliwym, szkodliwym i
    uwłaczającym. Pecunia non olet et carpe diem jak mawiali starożytni
    Rosjanie.
    --
    Jackare