PracaGrupypl.praca.dyskusjeL-4 › Re: L-4
  • Data: 2002-12-16 08:11:22
    Temat: Re: L-4
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:atfpr5$ggn$2@news.onet.pl...

    > Za mało danych.
    > Masz odpowiedzialnośc materialną?

    Ma. (patrz wcześniejsze posty)

    > Kiedy dostałaś wypowiedzenie?

    To nie ma znaczenia.

    > KIedy poszłaś na L-4?

    Napisała, że dwa miesiące wcześniej.

    Nie jest materialnie odpowiedzialna za okres kiedy pozostaje na zwolnieniu
    lekarskim. Czyli za towary, które się wtedy przeterminowały również. Jeżeli
    właściciel nie wyznaczył osoby odpowiedzialnej w zastępstwie, to problem
    przeterminowanych towarów jest tylko i wyłącznie jego problemem.

    pzdr.
    SławekM