PracaGrupypl.praca.dyskusjeKuriozum czy norma? › Re: Kuriozum czy norma?
  • Data: 2009-11-30 23:37:28
    Temat: Re: Kuriozum czy norma?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hf1c0f$9r5$1@atlantis.news.neostrada.pl jacem
    <j...@1...pl> pisze:

    > no właśnie, jak wyżej.
    > Ale czy stolarz, któremu zlecisz np wykonanie schodów w swoim domu, a on
    > wystawi tobie fakturę, będziesz miał prawo nazwać swoim pracownikiem?
    Liwiusz jest maniakiem.
    Ukuł sobie z jakichś sobie znanych przyczyn teoryjkę, nawet nie sprawdza,
    czy ona ma ręce i nogi tylko ją obsesyjnie lansuje.
    Dodatkowo ma jakieś odchyły - wiecznie coś mu się z socjalizmem kojarzy, a
    nawet nie zna pełnego znaczenia tego terminu.
    Wolno mu.
    Wg niego pracownikl to ten, kto wykonuje pracę, obojętne czy w ramach
    stosunku pracym, czy umowy cywilno-prawnej, czy prowadząc działalność
    gospodarczą. Nie zdziwi mnie gdy osoby wykonujące pracę we własnym ogródku
    też nazwie pracownikami.
    Kim jest pracownik? Pełno o tym:
    http://42.pl/u/1VWu
    (http://poradnik.ngo.pl/x/492078%3bjsessionid=AAC8C7