PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy w Polsce będziemy mieli... › Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
  • Data: 2007-04-17 20:05:20
    Temat: Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
    Od: Wieslaw Bicz <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jack napisał(a):
    > ... takie same wynagrodzenie (lub zbliżone) do tego, jak jest na 'zachodzie'
    > ?

    Wydaje mi się, że na to pytanie starano się już wielokrotnie udzielić odpowiedzi na
    tym forum i nie
    tylko.

    A odpowiedź jest prosta: Nie będziemy mieli tak długo, jak długo polskie firmy nie
    będą miały
    konkurencyjnych produktów. Czyli lepszych niż inni.

    Ponieważ w Polsce tego nikt praktycznie nie rozumie, a rządzący mają inne problemy i
    taką tematykę
    mają gdzieś, to podejrzewam, że nie nastąpi to w adającym się przewidzieć czasie.

    W. Bicz