PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyslac CV? › Re: Jak wyslac CV?
  • Data: 2006-07-03 08:56:14
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer wrote:

    > A ustawa dotyczy kogo? Kim jest 'podmiot realizujący zadania publiczne',
    > który jest wymieniony w tym linku, co go rzuciłeś? :)

    Sa to wszelkie instytucje panstwowe, samorzadowe, oraz wspolpracujace z
    nimi... Pisales o standardzie biurowym, a jakich biur jest najwiecej?

    > A ja widziałem dobre firmy. Ale niech będzie - 5 zł.
    > No i? To dalej nie jest 2000 tyś, rzucone wcześniej. :)

    jak juz to chyba raczej 2 tys (skrót od tysięcy to jest tys a nie tyś),
    zreszta nie ja rzucalem ta cene... ja nie zaplacilbym z MS Worda nawet
    10zl... Filozofia programu, który wie lepiej ode mnie co chce zrobic
    jakos mi nie odpowiada...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl