PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak najlepiej zadbac o kariere w zawodzie PROGRAMISTY??? › Re: Jak najlepiej zadbac o kariere w zawodzie PROGRAMISTY???
  • Data: 2004-10-28 22:20:09
    Temat: Re: Jak najlepiej zadbac o kariere w zawodzie PROGRAMISTY???
    Od: Piotrek <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym dodał, żeby nie pakować się w webdeveloping na php. Co prawda
    > ofert pracy/zleceń na zrobienie strony/systemu w php+(jakiś)sql jest dużo,
    > ale to jest kanał, z którego potem ciężko się wyrwać.

    Zgadzam sie z przedmowca. To slepa uliczka, kiepsko platna i nie dajaca
    za duzych perspektyw. Rynek "malych" rozwiazan php+sql jest dosyc ladnie
    popsuty przez roznej masci gimnazialistow/licealistow, ktorzy za byle
    jakie pieniadze podejmuja sie projektow i pozniej ciezko wyzyc
    czlowiekowi zajmujacemu sie tym tematem zawodowo.

    --
    Piotrek