PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk ... Jak szukac pracy? › Re: Informatyk ... Jak szukac pracy?
  • Data: 2005-01-05 07:02:50
    Temat: Re: Informatyk ... Jak szukac pracy?
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szczerze mówiąc pytanie mnie trochę dziwi. Skończyłem fizykę i pracuję
    jako fizyk, chociaż długi czas szukałem pracy jako informatyk. Jedyne,
    co mi brakowało do szczęścia, to jakikolwiek papierek potwierdzający
    moje kwalifikacje związane z programowaniem (np. dyplom ukończenia
    informatyki, certyfikat, cokolwiek). Przez to wykonuję od czasu do czasu
    różne programistyczne fuchy dla osób, dla których nie papierek jest
    ważny, tylko umiejętności. Bardzo dziwię się osobom, które dokumenty
    odpowiednie mają i pracy jako informatycy znaleźć nie potrafią.

    A pracy szukałem:
    - p.p.o
    - gazeta wyborcza
    - portale internetowe z ofertami pracy
    - Biuro Karier Studenckich PG(!) i UG
    - Młodzieżowe Biuro Pracy OHP(*)
    - Urząd Pracy
    - znajomi(*)
    - ogłoszenia własne w prasie i w internecie(*)
    - biura pośrednictwa pracy

    * - w moim przypadku dawało najbardziej obiecujące rezultaty
    ! - efektem było znalezienie pracy

    Sebastian Ce