PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle skasować za strone ? › Re: Ile skasować za strone ?
    From: "cbb" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile skasować za strone ?
    Date: Tue, 8 Mar 2005 09:07:57 +0100

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1tvy3tmpvryc6.1n1flvvvxss1w$.dlg@40tude.net...
    > Wed, 02 Mar 2005 08:46:38 +0100, na pl.praca.dyskusje, Wojciech Jakóbczyk
    > napisał(a):
    >
    > Nie, troche sie zdenerwowalem i moze zbyt unioslem w myslach, ale nie w
    tym
    > rzecz byla.
    >
    > Po prostu sprawa jest taka, ze strony to zeczywiscie kazdy zrobic umie kto
    > wie ze w pakiecie office'a jest tez czesto Front Page.
    > A i pierwszego z brzegu CMSa mozna przysposobic i strone napisac.

    W zasadzie to na dzien dzisiejszy ludzi, ktorzy potrafia cos zrobic nawet w
    PHP czy HTML jest tysiace. Inna sprawa jest to, ze z tej liczby moze 3% to
    ludzie, ktorzy naprawde maja co zaoferowac (kunszt na najwyzszym poziomie -
    prawdziwi artysci w swoich dziedzinach).

    Co z tego, ze byle jaki student, ktory zlapal podstawy jezyka zrobi mi
    stronke za 300 zl, skoro w 98% przypadkow bedzie to kompletny szit, ktory
    dziala jedynie pod IE?! Na co mi to?! Ja wolalbym zaplacic nawet te 2-3 tys.
    zl za strone, ktora profesjonalnie prezentuje sie na wszystkich (albo na
    wiekszosci) platformach, jest uzyteczna oraz przemyslana pod kazdym
    wzgledem.

    Dobry architekt i programista WWW to - wedlug mojej prywatnej opinii -
    osoba, ktora bezblednie potrafi na podstawie wywiadu z klientem opracowac
    strukture strony + CMS, przygotowac lekka, czytelna grafike nawiazujaca do
    aktualnych trendow oraz zbudowac CZYTELNY kod (rowniez zorientowany
    obiektowo) HTML/PHP/lub każdy inny... No i do tego podąża za nowymi
    technologiami, rozwija swoje umiejetnosci dazac caly czas do perfekcji w tym
    co robi.

    Mnie cieszy, ze takich ludzi jest malo i ze sa to prawdziwe diamenty.
    Dlatego APEL DO PROFESJONALISTOW - nie przejmujcie sie i robcie swoje :)