PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie? › Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie?
  • Data: 2007-03-26 19:57:16
    Temat: Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie?
    Od: asiaque <a...@w...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Wartak <j...@p...com.pl> wrote:
    > No pewnie... od razu dopuszczaja ludzi do administracji klastrami baz danych
    > DB2/Oracle w bankach.

    Chętnie by to robili, gdyby byli na rynku doświadczeni specjaliści. Póki co
    więcej jest ofert (oczywiście nie mówimy tu o propozycjach entry-level) niż
    chętnych i doświadczonych w tych technologiach, zwłaszcza poza Warszawą.

    A ponieważ specjaliści są w cenie, taniej jest zatrudnić i wyszkolić kogoś
    od helpdeska, operatora czy innego młodszego administratora. Za to
    "pomocnik" kojarzy mi się z wycieczkami do ekspresu do kawy, nic nie
    poradzę.

    > Jak ktos jest junior sales manaCZer oV "Ajfon" to pewnie mniej to Ciebie
    > dziwi, hm? ;)

    Nie wiem, co to Ajfon, ale chętnie dam się oświecić. Czy to rodzaj bufona?

    a.