PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0 › Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0
    From: "yamma" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0
    Date: Fri, 17 Dec 2004 22:35:41 GMT

    Użytkownik "Michał Szeląg" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cpupnr$3gc$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > jedni piszą a drudzy nie piszą bo tygodniami grzebią w manualach, żeby dojść
    > do tego żeby wstawić dolar w nazwie zmiennej i nauczyć się perla, wczym
    > problem? potrzebne tylko: dobry przykład, manual i już

    W zasadzie trochę racji w tym jest. Samo opanowanie składni i zasad panujących w
    danym języku IMHO rzeczywiście dobremu programiście nie powinno zająć więcej niż
    tydzień. Niestety to absolutnie nie wystarczy. Poznanie środowiska, bibliotek,
    najbardziej optymalnych algorytmów towarzyszących danemu językowi, to już wymaga
    wielu lat pracy i doświadczeń. Młodzi programiści często nawet nie zdają sobie
    sprawy z tego jak dziurawy i niestabilny jest kod, który tworzą. Zresztą,
    przypomnijcie sobie swoje własne systemy, które pisaliście na początku swojej
    kariery. Ja, to szczerze mówiąc wstydzę się nawet sobie przypominać te moje
    młodzieńcze wypociny...:-)
    yamma