PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE DAC W ŁAPE ? › Re: ILE DAC W ŁAPE ?
  • Data: 2003-04-25 15:05:30
    Temat: Re: ILE DAC W ŁAPE ?
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież przedstawiciel handlowy, to jest zawód w którym bardzo szybko po
    > okresie próbnym okazuje się, że ktoś się nie nadaje. Tak więc są duże
    > szanse, że posady nie zatrzyma, a łapówka przepadnie.

    Nie sadzę aby praca na zwykłego przedstawiciela handlowego wymagała łapówki.
    Jeżeli ktoś chce na tym zarobić to chyba proponuję jaką niezłą posadę z
    odpowiednim wynagrodzeniem i profitami.
    Ja bym najpierw zorientowała się ile można zarobić w tej firmie a później
    bym analizowała sytuację. Np. jedna moja pensja netto, oczywiście jeżeli
    jest to "gra warta świeczki". Bo jeżeli nie to Rafał ma rację będziesz mógł
    tylko dopłacić do interesu.

    pozdr.

    ---
    Kasik