PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...??? › Re: I co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...???
    From: "zwykly_facet" <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: I co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...???
    Date: Sun, 20 Jun 2004 21:02:58 +0200

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1b3f873566e7357d989763@news.tpi.pl...

    > Rozumiem, bo jest trochę ludzi w podobnej sytuacji. Mogę tylko >
    nadmienić, że nie dobrze, tak długo pracowałeś w takiej firmie i na
    > stanowisku, gdzie nie zdobywałeś jakichś szerszych kwaliifikacji.

    To to ja niestety wiem, ale teraz musze cos z tym zrobic - nie takie mam
    ambicje zyciowe i chcialbym w tym swoim zyciu osiagnac cos wiecej, niz tylko
    praca u prywaciarza i za marne grosze....

    > Ale do rzeczy - czy masz tylko liceum czy jakąś specjalność?

    Tylko liceum ekonomiczne - no tak, o jakiejs tam specjalnosci, ale niestety
    bez doswiadczenia. W kazdym badz razie takiego udokumentowanego, a i z
    praktyka tez tak sobie... To jest jednak dosc, hm...powazny kierunek -
    "ekonomika i organizacja przedsiebiorstw", a do tego raczej potrzeba kogos z
    jednak WYZSZYM wyksztalceniem, lub chociaz wlasnie z PRAKTYKA...

    > Jak
    > połączysz zdolności handlowe i specjalność to co by było?

    Mogloby cos byc, ale... Jakos mnie to wszystko na razie nie nastraja zbyt
    optymistycznie. Moglbym rzucic sie na szeroka wode i, przynajmniej
    teoretycznie, zaryzykowac dojazdy lub (nieco kosztowne) mieszkanie w duzym
    miescie, lecz gwarancji zadnych nie mam.

    > Co dla Ciebie - może sprzedaż funduszy emerytalnych, ubezpieczenia? A do
    > potrzebne są umiejętności w zawieraniu i utrzymaniu kontaktów.

    Predzej bym juz myslal o czyms przy uzyciu komputera, albo internetu - choc
    i tutaj mozna roznie trafic...

    > Możesz się tym wykazać, skoro są to
    > Twoje atuty.

    Gdyby tak sie zastanowic, kilka "atutow" by sie znalazlo - zwlaszcza tych
    'praktycznych', jak chcby umiejetnosc nawiazywania i podtrzymywania
    kontaktow, amatorskie zainteresowanie tematyka psychologii, komputerem, i
    inne takie. To jest jednak raczej dosyc powierzchowna wiedza i na nic to
    chyba zda sie ewentualnemu pracodawcy. Brak doswiadczenia, brak
    specjalnosci - oj nie wiem, nie wiem...

    Na razie probuje czegos szukac, choc na razie jeszcze nie wiem za bardzo
    czego i gdzie. Od lipca bede bez pracy, a zasilek jakos mi sie nie
    usmiecha... Jednego jestem pewien - nie chce do konca zycia pracowac w
    jakiejs malej miescince, a jusci jeszcze fizycznie i za stawke glodowa...

    Stad tez wlasnie te moje pytania i ten post tutaj - w glebi ducha chyba
    licze, ze ktos cos mi podpowie lub tez wskaze chociaz jakies konkretna
    droge, ktora moglbym obrac. Aczkolwiek przy dzisiejszym bezrobociu i obecnej
    'liczbie' poszukujacych pracy, byc moze jest to tylko 'pobozne zyczenie'...

    Pozdrawiam
    Darek