PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
    From: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gwarantowane 1400*
    Date: Wed, 26 Jul 2006 13:16:57 +0200

    Hikikomori San napisał(a):

    > No nie wiem, mysle, ze stac nas. Tylko nie w takiej formie jak to jest
    > obecnie zorganizowane. Nie wuiem czyjzu tutaj pisalem o moim prostym
    > pomysle, ktory przynajmniej czesci by zagwarantowal lepsze zycie?

    Szczerze mówiąc nie wiem. Chyba nie ale mogę się mylić - ostatnio mało
    czasu na solidne lurkowanie :D

    Tym postem o teściowej chciałem dać do zrozumienia, że 1400 za pracę w
    MC to, jak się ma dwadzieścia parę lat to mały pikuś. Bo PERSPEKTYWY są
    dobre. Ale są wokół nas ludzie, którzy "dopiero mają przerąbane" bo
    zostali skazani przez SYSTEM na wegetację na poziomie kloszarda. Kiedy
    idę do sklepu na cotygodniowe zakupy i zostawiam w kasie 2, 3 stówki to
    nie wyobrażę sobie sytuacji w której ktoś przez tydzień nie ma na
    kajzerkę bo po prostu nie ma! Żaden polityk, poseł czy senator sobie
    takiej sytuacji nie wyobrazi. I spoko - bo Ci wyrzuceni przez nas na
    margines nie wyjdą na ulice, nie najadą Warszawy tylko sobie spokojnie
    poumierają i problem zniknie. Sam z siebie. Czy to nie piękne?