PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
  • Data: 2004-03-06 22:36:46
    Temat: Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c2c824$q9d$2@korweta.task.gda.pl...
    > Obawiacie sie o prace!
    > Poznajcie finansowe przyczyny bezrobocia

    > Przyczyny bezrobocia, w kolejnosci wystepowania:
    >
    > 1. Zwolnienie pracownika przez zatrudniajacego,
    no genialne ............. :)

    > 2. Zatrudniajacy zwalnia, poniewaz nie ma czym placic (pieniedzy),
    normalne chyba jakby miał to by nei zwalniał a jak niema to moze
    albo wprowadzić niewolnictwo albo zwolnić

    > 2a. Zatrudniajacy nie ma pieniedzy, bo nie bierze kredytow, nie pozycza,
    Super zatrudniajacy powinien sie zapożyczyć po to aby opłacac nie przynoszacych zysku
    pracowników.........

    > 3. Zatrudniajacy nie ma pieniedzy, poniewaz ma za male wplywy ze sprzedazy,
    .......?

    > 4. Ma male wplywy, poniewaz wartosc wydatkow w calej gospodarce jest
    > mniejsza od wartosci oferty sprzedazy wszystkich firm,

    > 5. Wartosc oferty sprzedazy jest wieksza od wydatkow w calej gospodarce,
    > gdyz narzut zawarty w cenach, odpowiada za tak znaczaca wartosc oferty
    > sprzedazy.
    >
    > Ostatecznie.
    > Finansowa przyczyna istnienia osob bez pracy jest:
    > - zbyt mala wartosc zaciaganych kredytow lub ich nie branie,
    > - wystepowanie narzutu na jednostkowe calkowite koszty.

    ale o sssssoooooooooooo chodzi ci drogi kolego..........

    bo z twojego bełkotu nic nie mogę zrozumieć............

    Marek Dyjor