PracaGrupypl.praca.dyskusjeE&Y zwalnia? › Re: E&Y zwalnia?
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: E&Y zwalnia?
    Date: Mon, 28 Jul 2003 16:13:29 +0200

    Dariusz Jaworski napisał:

    > Ciekawy jestem opinii.

    Prawda, ale nikt tego nie zmieni - już 5 lat temu słyszałem w mojej
    firmie oceny nt. np. pracowników Andersena [przejętego częściowo przez
    E&Y] - przychodząc do banku, nie wiedzieli co robi bank, przychodząc do
    płac, nie wiedzieli jak się liczy płace, olewali klientów wysyłając dwie
    tabelki do zrobienia, żeby już po terminie uroczo stwierdzić, że chodzi
    o inną tabelkę [ten motyw, dot. tych samych tabelek, przesyłanych na
    kserokopii w stanie wskazującym, że była używana do podpierania
    kiwających się mebli, powtarzał się co roku, tj. najpierw dwie, a
    później - poprawa do jednej], siedzenie u zleceniodawcy w celu kasowania
    maksymalnej kasy [w międzyczasie zażeranie pizzy i spanie], spotkania z
    których nic nie wynikało, ale które zjadały czas i można było
    wyprodukowac na ich podstawie kilka nieźle płatnych kartek itd.

    A najbardziej mnie rozbawiła akcja A. na billbordach pt. -
    przedsiębiorczość w internecie, w momencie kiedy polski magazyn WWW już
    od dłuższego czasu opisywał prawdziwą twarz tejże [przedsiębiorczości w
    internecie].

    Flyer