PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzielo + ZUS? › Re: Dzielo + ZUS?
  • Data: 2005-03-02 15:27:45
    Temat: Re: Dzielo + ZUS?
    Od: "Bartlomiejd" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak to nie mozna?? w NFZ mozna :) ale sie nie oplaca ;)
    > lepiej juz sobie wykupic prywatne zdrowotne ;)

    Bez sensu to prawo cale..TEORETYCZNIE: zatrudniam sie na etat u znajomego z
    DG na minimum krajowe- koszt calkowity kolo 1200zl, z czego polowe dostaje
    jako pensje- czyli wszystkie ZUSy i inne mnie kosztuja ok 600 zl. mcznie- do
    tego moge dorabiac na dzielo gdzie mi sie spodoba. Mialem tylko nadzieje ze
    ZUS udostepnia usluge "obywatelu nie musisz kombinowac- ubezpiecz sie sam"..
    Pozdrawiam.