PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostyć dziwny sposób rekrutacji › Re: Dostyć dziwny sposób rekrutacji
  • Data: 2005-01-27 15:37:53
    Temat: Re: Dostyć dziwny sposób rekrutacji
    Od: karol kluska <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Jan 2005 10:37:29 GMT, "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    wrote:

    >W poniedzia?kowej Gazecie Praca, widnieje og?oszenie, gdzie pracodawca
    >poszukuje pracowników na kilka stanowisk i prosi o osobiste zg?oszenie si? z
    >podaniem i cv jutro do jego siedziby... dodam, ?e og?oszenie znajduje si? na
    >g?ównych stronach, wiec wydawa?oby si?, ?e to jaka? powa?na firma.
    >Szczerze mówi?c pierwszy raz spotykam si? z tak dziwnym sposobem
    >rekrutacji...wydaje mi si? on ma?o powa?ny. Mieli?cie kiedy? do czynienia z
    >tak? rekrutacj??

    ;-) szczerze? nie wyobrazam sobie takowej rekrutacji w "mojej
    branzy"... na pewno bym na takie cos nie poszedl...

    a przy okazji - bo akurat poszukuje pracy - dzwonili do mnie z jednej
    z wiekszych firm pare dni temu i umowili mnie na "telefoniczne
    interview" na "za tydzien" - jako, ze firma jest z innego miasta - to
    calkiem moim zdaniem przyzwoicie z ich strony... inna powazna firmat
    tez zrobila mi "interview" przez telefon... choc w sumie byl to tylko
    kilkuminutowy test z angielskiego - ale zawsze - lepiej odpasc od razu
    nie ruszajac sie z domu niz tracic caly dzien, troche kasy i odpasc z
    powodu, ktory mozna bylo z latwoscia wychwycic przez telefon...