PracaGrupypl.praca.dyskusjeDojazd do pracy › Re: Dojazd do pracy
  • Data: 2004-08-27 18:21:23
    Temat: Re: Dojazd do pracy
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    From: [Kruk] - 2004-08-27 20:13:

    > Jesli mieszkam w mijescowosci A, a pracuje w miejscowosci B to czy koszty
    > dojazdu zostana mi jakos zwrocone?? Jak to jest rozwiazane??

    Różnie. To tylko dobra wola pracodawcy.
    Z tytułu pracy poza miejscem zamieszkania ustawodawca podniósł Ci KUP o
    25% i tylko tyle.
    Ja się ze swoim umówiłem na stałą kwotę miesięczną. Przy niskiej cenie
    gazu jestem parę złotych do przodu, teraz parę złotych dokładam ale góra
    może 10%.

    Aha... Zapomniałem się pochwalić. Od 1.08 po ponad dwóch latach DG znów
    na etacie :)

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\