PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Dlaczego nie moge znalezc pracy (PS)

  • 1. Data: 2004-01-27 13:28:01
    Temat: Re: Dlaczego nie moge znalezc pracy (PS)
    Od: GSN <s...@g...pl>

    Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak (kazmirz@(usuń)astercity.net) wrote:

    >No, ale przeciez ta osoba nie kazala Ci pisac, ze masz to doswiadczenie.

    Kazała napisać, że pracowałem na takim stanowisku, a to na jedno
    wychodzi.

    >Przeciez mozesz napisac ze brak doswiadczenia rekompensuje bardzo dobre
    >wyksztalcenie.

    Akurat nie do działu personalnego, nie wiem jakie byłoby odpowiednie,
    ale przypuszczam że psychologia, ewentualnie zarządzanie.

    >Poza tym wyobraz sobie taka sytuacje: nie zglasza sie nikt kto mialby takie
    >doswiadczenie, spelniajac inne warunki i Ty jestes najlepszy, ale nie masz
    >doswiadczenia. Moze sie okazac, ze jestes najlepszy i Cie zatrudnia.

    Buahaha.
    Ostatnio poszedłem się wypytać do firmy poligraficznej o bardzo
    podrzędne stanowisko, z na pewno niewysokimi zarobkami. Gość, z którym
    rozmawiałem, przyznał że podczas ostatniej rekrutacji na nie mieli
    prawie 300 ofert. Pozostawiam bez komentarza.

    GSN