PracaGrupypl.praca.dyskusjeDLACZEGO GŁUPKI BANKRUTUJĄ ??? › Re: DLACZEGO GŁUPKI BANKRUTUJĄ ???
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DLACZEGO GŁUPKI BANKRUTUJĄ ???
    Date: Sat, 11 May 2002 17:15:19 +0200

    > Najlepiej to by było tak: idzie się do firmy i mówi, że się chce pracować
    i za
    > ile. Jak się nie zgodzą, to do sądu pracy ich. O zwolnieniu oczywiście
    nawet
    > nie myślę. Bogu dzięki, że czasy w których się dostawało pieniądze bez
    względu
    > na efekty swojej pracy i zapotrzebowanie na zatrudnienie już się
    skończyły.

    Nie najlepsze byłoby iść do pracodawcy po pracę i pracować. Albo startować w
    konkursie
    o przyjęcie na dane stanowisko i mieć równość szans ( a w wielu przypadkach)
    i tak swojego przyjmą !!!
    Przecież nie każdy w tym kraju stworzy sobie własną działalność godpodarczą,
    bo by nagle bezrobocie
    spadło do zera a tak nigdzie na świecie nie ma że każdy pracuje na swoim.
    A co z tysiącami bezrobotnych co kiedyś byli cenionymi pracownikami, nie
    mają dziś odpowiednich kwalifikacji
    i są pogrzebani ?
    Każdy widział tylko przy zmiane systemu te sklepy pełne wszystkiego, te
    Toyoty, tylko że nikt nie przypuszczał
    że zanim rozwinie się normalna demokracja, ludzię będą musieli przejść przez
    taki twór jaki dziś mamy że aby jeden z drugim
    mógł dostatniej żyć musi upodlić tego kogo zatrudnia aby mieć jeszcze więcej
    !
    Ponoć Polacy są najlepsi w upadlaniu swoich ziomków w dązęniu do
    powiększania dobr materialnych .....

    Nieraz to widziałem w kraju i zagranicą !!!

    Wrangler