PracaGrupypl.praca.dyskusjeDLACZEGO GŁUPKI BANKRUTUJĄ ??? › Re: DLACZEGO GŁUPKI BANKRUTUJĄ ???
    From: Y...@d...aip.pl (Michał Cieślicki)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DLACZEGO GŁUPKI BANKRUTUJĄ ???
    Date: 11 May 2002 14:53:07 GMT

    w poście Wrangler <a...@i...pl> napisano:
    >Być może niemierzalny, ale sam fakt przerzucenia kosztów na pracownika jest
    >już w pewnym stopniu nie fear ....
    Ale mnie nie o to chodziło. Chodziło mi o to, że ktoś ma pracę, ale
    dodatkowo prowadzi jakąś małą firemkę i kogoś tam zatrudnia co by się
    to jakoś kulało. Powiedzmy kogoś do odbierania telefonów i umawiania
    spotkań / wysyłania na drzewo.

    >Wiesz podam Ci przykład takiego ogłoszenia które niedawno widziałem :
    >
    >Poszukiwani specjaliści do handlu, z szerokimi kontaktami, chęcią
    >zarejestrownia własnej działalności....
    >Wymagany samochód...
    >Oferujemy pracę w zamian...

    Wiesz, z jednej strony to nie jest do końca fair, ale zadam Ci pytanie:

    wolisz nie mieć nic albo 300 zł zasiłku (czy ile tam) czy 1500 do ręki
    minus 400 kosztów. Proporcje z sufitu, ale nie odbiegają raczej od
    rzeczywistości. Kolejne pytanie jest takie, czy stać cię na to, żeby
    nie pracować i marudzić że musisz działalność zakładać? IMHO to lepsze
    choćby z tego względu, że możesz dużo więcej kosztów odliczyć i suma
    sumarum nie wychodzi to wszystko ostatecznie tak źle.

    >To się pytam, czy odiotów robią z tych co chcą u takiego się zatrudnić ?
    >Chyba tak. Bo ktoś w takiej sytuacji sam
    >rozpocznie działalność na własny rachunek a nie będzie komuś dodatkowo kiesy
    >nabijał i jeżdził swoim samochodem...

    Wszystko zależy od warunków finansowych. Jeśli samochód jest dla kogoś
    narzędziem pracy, to raczej nie ma tematu. Inna sprawa, gdy go nie stać
    nawet na benzynę, wtedy to jest świństwo, ale i tak ma wybór.

    >Co najgorsze w zasadzie albo to "moda" albo każdy pracodawca chciałby mieć
    >takiego pracownika !
    >To chore !!!

    To jest chore. Ta choroba to wtórne powikłania wynikające z tego, że w Polsce
    zamiast pracować związki zawodowe biorą się za układanie życia przedsiębiorcom
    i zamiast zmienić takie bezsensowne prawo pracy w wiadomościach czytamy, że
    w Warszawie grupa ludzi pod wodzą Mańka znowu usiłuje wywinąć kota do góry
    ogonem i namieszać w prawie pracy.

    Najlepiej to by było tak: idzie się do firmy i mówi, że się chce pracować i za
    ile. Jak się nie zgodzą, to do sądu pracy ich. O zwolnieniu oczywiście nawet
    nie myślę. Bogu dzięki, że czasy w których się dostawało pieniądze bez względu
    na efekty swojej pracy i zapotrzebowanie na zatrudnienie już się skończyły.

    --
    yoshi[at]aip.pl --> http://globaleconomy.pl <--
    Wiedza jest nasza twierdza, im wiecej wiemy tym trudniej nas pokonac