PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy sąd pracy ma prawo... › Re: Czy sąd pracy ma prawo...
  • Data: 2006-09-23 08:21:35
    Temat: Re: Czy sąd pracy ma prawo...
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ... Napisz skargę na tego sędziego z tego powodu.
    Ten sędzia jest szósty w tej sprawie.
    Już pisałam o zmianę sędziny, nie było żadnych efektów,
    pewnie dlatego się wtedy nie zmieniła, że ja pisałam o zmianę.

    > Zwolnienie z kosztów sądowych przysługuje tylko tym
    > co naprawdę na to nie stać i dlatego
    > sąd musi jakoś sprawdzić że Cię nie stać.
    Na prawdę mnie nie stać, napisałam o tym we wniosku,
    sąd ma moje oswiadczenie najświeższe z zeszłego roku,
    sąd wie że aktualnie nie mam dochodów, więc nie mam więcej niż miałam.
    Uważam to pisma za celowe przedłużanie sprawy przez sąd i zwykłe zajmowanie mi
    czasu poprzez zmuszanie mnie do wypełniania druku, wysyłania poleconego,
    wizyty na poczcie itp.

    > Poczytaj K. Postępowania Karnego i
    > kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia.
    Mniej więcej gdzie w tym kodeksie?