PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy są tacy w Polsce którzy telepracują? › Re: Czy są tacy w Polsce którzy telepracują?
  • Data: 2002-07-20 21:41:46
    Temat: Re: Czy są tacy w Polsce którzy telepracują?
    Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy telepraca jest w Polsce popularna. Niech ktoś przyzna się że
    > telepracuje.
    > Może są też jacyś programiści?

    jakieś 6 miesięcy temu szukałem roboty zdalnej jako programista (ładnych parę
    lat doświadczenia w bazach danych). A szukałem w Stanach, Niemczech, Japonii,
    Anglii, Francji, Włoszech ... .Nie w Polsce. Trwało to jakieś 3 miechy i 0
    (słownie: zero ) odpowiedzi. Nawt nikt nie przysłał maila.

    Mimo to uważam, że nie oznacza to braku teleofert. Po prostu może źle szukałem,
    a może nikt nie jest zainteresowany telepracownikiem z innego kraju ???

    pozdrowienia dla tych co szukali i znaleźli.