PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy cos trace?? › Re: Czy cos trace??
  • Data: 2004-08-29 17:26:17
    Temat: Re: Czy cos trace??
    Od: "Mario" <m...@f...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem tegorocznym absolwenten wyzszej uczekni. NIe zarejestrowalem sie w
    > Urzedzie Pracy jako bezrobotny i szukalem prace na wlasna reke. Od 1
    > wrzesnia zaczynam prace. Czy w zwiazku z tym iz nie zostalem
    zarejestrowany
    > cos stracilem, przepadlo mi cos co moglbym uzyskac z Urzedu Pracy?

    Nic nie tracisz.

    No może z wyjątkiem darmowych szkoleń
    "jak szukać pracy" :-)

    Zyskujesz za to czas, który wystałbyś w kolejkach
    próbując się zarejestrować, a potem co miesiąc jako
    zarejestrowany bezrobotny.

    No i jest jeszcze taka sprawa, że jeśli podjąłeś
    już pracę zarobkową, to nie możesz ubiegać już się
    o staż absolwencki.

    Ale co tam staż, jeśli znalazłes pracę.
    (Ja swój po miesiącu przerwałem, gdy znalazłem
    normalną pracę na etat)
    Z resztą nie ma różnicy czy wcześniej byłbyś
    zarejestrowany czy nie - i tak podejmując pracę
    tracisz prawo do stażu.

    Mario.