PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy Cisco psuje rynek IT ??? › Re: Czy Cisco psuje rynek IT ???
    From: Łukasz Skorupka <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy Cisco psuje rynek IT ???
    Date: Sun, 12 May 2002 20:49:01 GMT

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5e39.00000a84.3cdc12c8@newsgate.onet.pl...

    . Mam jednak co do tego pewne watpliwosci. Kazda z lokalnych akademii
    musi
    > byc wyposazona w sprzet sieciowy, ktory musi kupic od Cisco. Na tej
    podstawie
    > sadze, ze nadrzednym celem tej firmy nie jest ksztalcenie kadr, ale
    sprzedaz
    > swoich systemow.

    Oczywiscie. Myslisz, ze robia to charytatywnie. Moze nie bezposrednio
    bo ceny po ktorych sprzedaja sprzet dla tych akademi sa pewnie po
    kosztach albo i ponizej, ale ludzie kupia to co potradia obsluzyc.

    Obecnie stoje przed wyborem specjalnosci na studiach i
    > myslalem, zeby zajac sie sieciami komputerowymi (systemy
    teleinformatyczne),
    > ale w obecnej sytuacji, nie wiem, czy jest to najlepszy wybor.

    No coz istnieje prawdopodobienstwo, ze gdy skonczysz studia
    informatykow bedzie tyle co teraz ekonomistow. Ryzyko zawodowe.
    Pociecha dla ciebie powinno byc to, ze za 4 lata powinnismy miec z
    glowy wyz demograficzny i recesje. Tak czy inaczej zycze powodzenia.

    Lukasz