  • Data: 2005-03-20 14:46:34
    Temat: Re: Czy
    Od: "Marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen <x...@c...sz> napisał(a):

    > Czyli najpierw infrastruktura, potem marketing połączony ze sprzedażą.
    >
    > Tylko, że trzeba wpakować sporo kasy, a rynek jest dosyć nasycony
    > (ostatnio rozpoznawałem tamat zrówno hostingu jak i kolokacji i oferta
    > jest naprawdę spora).

    Mnie się wydaje, że ten rynek dojrzał już do specjalizowania się firm w/g
    technologii, do zajmowania się przez daną firmą konkretną technologią i
    robieniem naprawdę dobrej usługi w węższym zakresie. No może nie jedną
    technologią, powiedzmy pakietem technologii ukierunkowanym na pewnien typ
    zastosowań.

    Bo oferta faktycznie wydaje się spora, dopóki nie musisz szukać czegoś
    choćby trochę bardziej specjalistycznego niż goły PHP i Mysql plus parę
    najpopularniejszych bibliotek. Owszem, da się znaleźć dostawcę, który
    warunki spełnia, ale po pierwsze trzeba się naszukać np. tydzień, a po
    drugie, to że dany dostawca spełnia te warunki techniczne, wynika z
    przypadku a nie jego planu.

    Pozdrawiam,
    Marcin