PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo wybrac › Re: Co wybrac
  • Data: 2002-06-20 08:52:58
    Temat: Re: Co wybrac
    Od: Dando <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Cezary Stypulkowski wrote:

    > wypilem browara, teraz mam dylemat. Warto wypic nastepnego?
    > Czy moze lepiej wypic w tym samym czasie jabola?
    > za ktora opcja i dlaczego jestescie?

    Wypilbym najpierw piwko i zapil dwoma jabolami, ale takiej mieszanki nie
    lubie, wole samo piwko.
    Powaznie to ma dylemat czy w czasie zmiany pracy pracodawca bedzie
    milszym okiem patrzyl na mgr czy tez na zrobione dodatkowe dwa studium
    podyplomowe, a dopiero pozniej przymiarka do mgr.

    Pozdrawiam
    Dando
    --
    Daniel Jakubiak
    UIN: 55267706; GG: 241015; ircName: Dando #astercity.net; #nurkowanie