PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo w ogóle robić › Re: Co w ogóle robić
  • Data: 2003-08-23 08:11:25
    Temat: Re: Co w ogóle robić
    Od: "Irkanis" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ano właśnie. Powiedzmy, że już tak trochę wiem. Nie będę może pisała, co to
    jest, bo się wam to wyda naiwne;) Brakuje mi odwagi, bo do pewnego rodzaju
    zajęć właśnie to jest potrzebne. Zainwestować czas, pieniądze. Zaryzykować.
    Bo niestety, w tym, o czym myślę, potrzebne jest pójście na głęboką wodę.. A
    co jeśli się nie uda? Co jeśli przeceniam swoje talenty, możliwości? Z
    jednej strony wiem, że są mniej utalentowani, którzy mają po prostu tupet i
    niezły bajer. Z drugiej - takich jak ja jest wiele... Moje pytanie właściwie
    powinno zabrzmieć: co robić, żeby uwierzyć w siebie?
    Pozdr.
    Irkanis