PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo mi grozi › Re: Co mi grozi
  • Data: 2003-08-12 14:06:56
    Temat: Re: Co mi grozi
    Od: "Rafal" <rafalp_pl@NO_SPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:bhai9k$rkc$1@inews.gazeta.pl...

    > I nie mozna wytoczyc sprawy z powodztwa cywilnego? Co by sie firmie nie
    stalo
    > odpowiedzialnosc pracownika ograniczona jest do 3 miesiecznych
    wynagrodzen?
    > Jesli tak to wg mnie to bzdura.

    Jest ograniczona do 3-ch pensji, ale jest i wyjątek: jeżeli działanie
    pracownika nosi znamiona sabotażu - czyli pracownik umyslnie spowodował
    straty - odpowiedzialność pracownika jest do wysokości faktycznie
    poniesionych strat. Przy porzuceniu pracy - obawiam sieże pracodawca mógłby
    udowodnic działanie celowe