PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV, list motywacyjny. › Re: CV, list motywacyjny.
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV, list motywacyjny.
    Date: Tue, 18 Jun 2002 12:42:24 +0200

    Użytkownik clockworkoi napisał:
    (...)

    > Teraz mam cv bez pliterek i nie walcze z kodowaniem wcale. A
    > osobiscie bym spuszczal kolesia ktory sle mi html, ale to takie moje
    > zboczenie zapewne. No chyba zebym szkual webmajstra.

    Poszukujący pracy ma prawo oczekiwać, że pracodawca wykaże się pewnym
    minimum profesjonalizmu, tzn. że dysponuje albo edytorem tekstu, albo
    przeglądarką albo czytnikiem pdf. Jest to absolutne minimum, chyba, że
    nie komunikuje się ze światem, lub na wzór sekty religijnej robi to
    jedynie w zamkniętym kręgu osób.
    CV bez poskich znaków? A może każde słowo z dużej litery w jednym ciągu,
    bez spacji, jak SMS? Standard wymagany na grupach nie odpowiada
    standardowi w pracy.
    Za robotę się płaci i jak psów j...e podwładnych.
    Tutaj się lubimy (mniej lub bardziej) i darzymy szacunkiem, nawet jeżeli
    czyjeś poglądy odbiegają znacząco od średniej - w pracy są gratyfikacje
    i wymagania - z obu stron.

    Z pozdrowieniami: Dogbert