PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie !!! Proszę o opinię bezrobotnych !!! › Re: Bezrobocie !!! Proszę o opinię bezrobotnych !!!
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie !!! Proszę o opinię bezrobotnych !!!
    Date: Sat, 27 Mar 2004 23:23:09 +0100

    // ciach //
    > Cała ta ankieta to jedna żenada, winszuję "zacięcia" badawczego, nie ma
    // ciach //

    Tu się nie da nie zgodzić, chociaż moze zamiast sugerowanego "> ...
    plus kilka możliwych odpowiedzi, tylko brakuje odpowiedzi >>żadna<<"
    wprowadzic " wypierdolić na zbity ryj wszystkich tych duporyjów urzędowych
    " ??

    ale zeby nie było ze sie tylko czepiam. Jestem jak najbardziej za tzw.
    liberalizmem. Jestem zwolennikim własności prywatnej ale nie do końca jestem
    przekonany, jak miałoby wyglądać pełne przejście od naszego ukochanego
    komunizmu (tak, tak - skoro wrzucamy do wspólnego wora i rozdzielamy z niego
    wg potrzeb jest czyms innym niz komuną? )do prawdziwego kapitalizmu?

    a co do istoty "badaczy od siedmiu boleści" - póki nie żyją na mój koszt, to
    niech rocią co chcą. mam ich gdzieś.

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Piotr Hosowicz
    > A.A.Milne, Puchatek: "To bzykanie coś oznacza.
    > Takie bzyczące bzykanie nie bzyka bez powodu!"
    dawno nie czytałem, chociaz dziecko dorasta i pewnie niedługo będę na topie
    :) czyzby chodziło o wchodzenie do ula na drzewie?