PracaGrupypl.praca.dyskusjeAtmosfera w Tesco › Re: Atmosfera w Tesco
    From: ZyX <m...@p...onet.NoSpam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Atmosfera w Tesco
    Date: Sat, 29 Jan 2005 15:04:45 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@80.48.253.60

    lukz napisał(a):
    > Moja znajoma pracuje w tesco na kapelance w krakowie. siedzi w dziale
    > supply chain, tam jest chyba logistyka na cala Polske. Zarabiaja tam tak
    > sobie, za to roboty maja sporo. Za to czesto organizuja im firmowe
    > popijawy w ramach integracji zespolu ;)

    no to dokładnie tak jak u mnie:( ale to mnie nie przeraża. tyle że nie
    musiałbym do warszawy jechać. i firmowe popijawy już nie są często...

    > Jesli tam chcesz uderzac, to jesli nie masz zadnych znajomosci u nich to
    > lepiej zapomnij.

    nie ma...:(

    > Zreszta mozesz olac wszystkie ogloszenia tesco z
    > kapelanki w gazetach (oczywiscie mowa o tych na biurowe stanowiska), na
    > 99% na tym miejscu juz siedzi jakis znajomas.

    To interesujące. To pewna wiadomość? Wcześniej tam moja przyjaciółka
    chyba trzy razy wysyłała aplikację (a spełniała wymagania wedle
    ogłoszenia) i ani razu nie otrzymała odpowiedzi (choćby nawet odmownej),
    więc to by się zgadzało.

    Reasumując - obraz mi się wyłonił niezbyt ciekawy: inną (niż usenet)
    drogą usłyszałem plotkę, że siedzenie po godzinach to norma. do tego
    niejasny sposób rekrutacji - innymi słowy: mając pracę nie warto
    przenosić się do tesco.

    A może ktoś ma inne zdanie/informacje?

    --
    Pozdrawiam,
    ZyX

    Człowiek, który umie żyć w harmonii z samym sobą jest szczęśliwy.
    (Oscar Wilde)