PracaGrupypl.praca.dyskusjeArbeit - angebot › Re: Arbeit - angebot
    From: " " <g...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Arbeit - angebot
    Date: Thu, 18 Jul 2002 15:33:47 +0000 (UTC)

    Pawelek <p...@g...net> napisał(a):

    Pawełku,

> [...]
    > pokazuje w moim rozumieniu pokazac TWOJA urazona ambicje. I na jakiej
    > podstawie?
    > Pokaz mi paragraf, oprocz cytowanego i nie majacego jakichkolwiek
    > przeslanek, w ktorym pisze, ze czuje sie lepszy.
    > Oto moje stwierdzenie:
    > "Maja mozliwosc podszkolenia swoich umiejetnosci i zdobycia
    > doswiadczenia na gruncie Unii (BTW - niezwykle przydatne w przyszlosci)."
    > Gdzie tu jest mowa o wartosciowaniu innych ludzi? I do czego lub kogo
    > odnosze
    > to doswiadczenie? A dla kogo? Wystarczy pomyslec?

    To jest to, co Ci zarzucam - wycięte jedno zdanie i próba jego analizy bez kontekstu.
    Jakbyś uważniej przeczytał tego posta, to byś zauważyć, że do próby analizy należy
    również wziąć poprzednie zdanie. To stanowi całość:

    cyt.:
    Od czego różnią się umiejętności, czy doświadczenie zdobyte w Polsce od tego
    zdobytego za granicą? Dla kogo, może dla Ciebie - pracując w Niemczech czujesz się
    lepszy?

    Chodziło mi o to dla kogo to ma znaczenie. Z tego co widzę, to dla Ciebie ma to
    wielkie. Może w firmie, w której pracowałeś wcześniej w Polsce miało to ogromne
    znaczenie, bo pracowali w niej sami nieudacznicy albo nikomu się nie chciało
    wyjeżdzać. Nie wiem...

    > A kim wg. ciebie sa "Turcy i Jugole, ktorzy tylko umieja dzieci robic"?

    Są podmiotem nowego prawa emigracyjnego przyjętego przez parlament niemiecki. Są
    również dużym problemem dla państwa niemieckiego. Jeżeli tego nie zauważasz
    mieszkając tam, to jest to dziwne.

    > Zacytuj lepsze, poparte zyciowymi realiami.

    Co przez to rozumiesz - _Zacytuj lepsze, poparte zyciowymi realiami._??? To jest moja
    interpretacja Twojego komentarza. Chyba nie uważasz, że Twój komentarz nie jest
    poparty życiowymi realiami, a może...?

    > Pracowales za granica? Na tematy poruszane w tym watku dyskutowano
    > na lamach tej grupy niejednokrotnie. Zapraszam do archiwum.

    Pracowałem i to w różnych krajach, w różnych firmach. Stąd wiem, że liczy się firma,
    a nie kraj. Poziom zarówno kultury pracy, możliwości szkoleń i innych ważnych dla
    pracownika rzeczy rośnie proporcjonalnie z wielkością i renomą firmy. Jest to
    świetnie rozwiązane w firmach Oracle, HP, IBM, itd.

    > wymagam
    >
    > Czlowiek sie caly czas uczy. Ostatni akapit przypomnial mi, ze popelnilem
    > gafe. Mam natomiast nadzieje, ze i ty wyciagniesz lekcje z tego watku
    > (patrz urazona ambicja)
    >
    > Pawelek

    To się zgadza, że człowiek się cały czas uczy, ale to jeszcze nie uznacza, że się
    nauczy i będzie to stosował, jak to jest w Twoim wypadku (cyt: ... i _ty_
    wyciagniesz lekcje...).

    Co do tej urażonej ambicji, to na prawdę nie rozumiem.

    /Gandalf