PracaGrupypl.praca.dyskusjeArbeit - angebot › Re: Arbeit - angebot
    From: "Pawelek" <p...@g...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Arbeit - angebot
    Date: Thu, 18 Jul 2002 16:17:38 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@195.27.163.196

    <g...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
    news:ah6dip$ac5$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    uwagę
    >odnośnie nie umiejętności czytania postów. Co do Tego, co widzę, to Ty nie
    >posiadasz umiejętności zrozumienia całości. Wyłapujesz jakąś część
    wypowiedzi i
    >do niej się ustosunkowujesz, bez zrozumienia kontekstu.
    > Tak samo jest i w tym przypadku, gdy zarzucasz mi, że czujesz się lepszy.
    >To jest tylko przypuszczenie: _Dla kogo, może dla Ciebie_. Rzucasz nagle
    hasło
    >o niezwyklej przydatności doświadczenia zdobytego u Niemca,

    Powrocmy do zdania, ktore zacytuje w calosci:
    _Dla kogo, może dla Ciebie - pracując w Niemczech czujesz się lepszy_

    Czy ty naprawde nie widzisz w nim ukrytego sarkazmu?
    Ja nie mam w zwyczaju dyskredytowania innych ludzi pod katem, gdzie i
    dlaczego obecnie pracuje. To zdanie, w przeciwienstwie do tego co piszesz,
    pokazuje w moim rozumieniu pokazac TWOJA urazona ambicje. I na jakiej
    podstawie?
    Pokaz mi paragraf, oprocz cytowanego i nie majacego jakichkolwiek
    przeslanek, w ktorym pisze, ze czuje sie lepszy.
    Oto moje stwierdzenie:
    "Maja mozliwosc podszkolenia swoich umiejetnosci i zdobycia
    doswiadczenia na gruncie Unii (BTW - niezwykle przydatne w przyszlosci)."
    Gdzie tu jest mowa o wartosciowaniu innych ludzi? I do czego lub kogo
    odnosze
    to doswiadczenie? A dla kogo? Wystarczy pomyslec?

    A kim wg. ciebie sa "Turcy i Jugole, ktorzy tylko umieja dzieci robic"?

    >Rzucasz nagle hasło o niezwyklej przydatności doświadczenia zdobytego
    >u Niemca, ale dla kogo jest ta przydatność???

    Zacytuj lepsze, poparte zyciowymi realiami.

    > A Ty nagle wiesz o wszystkim, omnibus się znalazł.

    Pracowales za granica? Na tematy poruszane w tym watku dyskutowano
    na lamach tej grupy niejednokrotnie. Zapraszam do archiwum.

    > Dlaczego Marku, znamy się czy co. Co do podpisu, to jakbyś był skory
    >zauważyć, to w drugim moim poście on się znajduje - akuratnie z tym
    >miałem małe problemy przy wysyłaniu.
    > Przy kulturalnej dyskusji, w momencie kiedy zwracasz się do drugiej osoby
    >i używasz zaimka, to powinien się on zaczynać z dużej litery. Ale nie
    wymagam
    >tego od Ciebie. A poza tym, to nie jest to grupa na tego rodzaju wywody.
    >A przy tym widzę, że w Twoim mniemaniu Twoja kultura jest na bardzo
    >wysokim poziomie, to przystaniesz na to.

    Czlowiek sie caly czas uczy. Ostatni akapit przypomnial mi, ze popelnilem
    gafe. Mam natomiast nadzieje, ze i ty wyciagniesz lekcje z tego watku
    (patrz urazona ambicja)

    Pawelek