PracaGrupypl.praca.dyskusjeArbeit - angebot › Re: Arbeit - angebot
    From: " " <g...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Arbeit - angebot
    Date: Thu, 18 Jul 2002 12:50:33 +0000 (UTC)

    Pawelek <p...@g...net> napisał(a):

    Pawełku,

    > <g...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message

    > Czy ty czasem probujesz byc nieuprzejmy, czy raczej ty nie umiesz czytac
    > postow?
    > Jakie znaczenie ma, dla kogo czuje sie lepszy? To moja wewnetrzna samoocena,
    > ktora jak juz wspomnialem, oprocz kilku innych nie jest i nie powinna byc
    > tematem dyskusji.

    Co Ci nagle przyszło z tą _nieuprzejmością_. I nie bardzo rozumiem Twoją uwagę
    odnośnie nie umiejętności czytania postów. Co do Tego, co widzę, to Ty nie posiadasz
    umiejętności zrozumienia całości. Wyłapujesz jakąś część wypowiedzi i do niej się
    ustosunkowujesz, bez zrozumienia kontekstu.

    Tak samo jest i w tym przypadku, gdy zarzucasz mi, że czujesz się lepszy. To jest
    tylko przypuszczenie: _Dla kogo, może dla Ciebie_. Rzucasz nagle hasło o niezwyklej
    przydatności doświadczenia zdobytego u Niemca, ale dla kogo jest ta przydatność???

    > Polepszyly sie rowniez mozliwosci utracenia pracy, w Polsce. Moja firma
    > w powazniejszym stopniu, niz inne, byla zagrozona bankructwem, lecz z tego
    > powodu, i ze wzgledu na dobre zarzadzanie nie pozbywala sie pracownikow
    > a tym bardziej wykwalifikowanych specjalistow.

    Ty chyba w ogóle nie oglądzasz niemieckiej telewizji i nie znasz obecnych globalnych
    tendencji. Może Twoja firma jest wyjątkiem i nie zwolniła nikogo, ale dużo to
    zrobiło i nadal to robi. Co do dobrego zarządzania, to w większości wypadów łączy
    się ono z oszczędnościami, różnego rodzaju cięciami.

    > przepadna.

    > rezygnowaniu z niej.
    >
    > Pisalem jedynie o ewentualnosci

    > teraz
    > dlatego

    > dotyczy.
    >
    > Tego zdania nie rozumiem.

    > będzie się o Ciebie bić.
    > gadania.
    > to nie
    > Turków i Jugoli,
    > odnośnie ludzi wysoko
    > dopiero się zobaczy.
    >
    > Moze o kilku rzeczach wiesz, ale o wielu nie masz pojecia.

    A Ty nagle wiesz o wszystkim, omnibus się znalazł.

    > Pawelek
    >
    > PS.
    >
    > Panie Gandalf, czy panie Marku. Rzeczowa, rzetelna i w czesci kulturalna
    > dyskusja wymaga podpisanie sie pod swoim postem, czy to nickiem
    > czy tez imieniem. Ja na razie widze tylko puste miejsce

    Dlaczego Marku, znamy się czy co. Co do podpisu, to jakbyś był skory zauważyć, to w
    drugim moim poście on się znajduje - akuratnie z tym miałem małe problemy przy
    wysyłaniu.
    Przy kulturalnej dyskusji, w momencie kiedy zwracasz się do drugiej osoby i używasz
    zaimka, to powinien się on zaczynać z dużej litery. Ale nie wymagam tego od Ciebie.
    A poza tym, to nie jest to grupa na tego rodzaju wywody. A przy tym widzę, że w
    Twoim mniemaniu Twoja kultura jest na bardzo wysokim poziomie, to przystaniesz na
    to.

    /Gandalf