PracaGrupypl.praca.dyskusjeArbeit - angebot › Re: Arbeit - angebot
  • Data: 2002-07-18 09:29:34
    Temat: Re: Arbeit - angebot
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawelek" <p...@g...net> wrote in message
    news:ah600e$h4n$1@news.onet.pl...
    > Witam

    <cut>
    > Wedlug ciebie sie podniecaja. Z drugiej strony maja alternatywe do trudnej
    > sytuacji na rynku pracy
    fakt

    > i perspektywe godniejszego zycia. Maja mozliwosc podszkolenia swoich
    > umiejetnosci i zdobycia
    > doswiadczenia na gruncie Unii

    fakt

    >(BTW - niezwykle przydatne w przyszlosci).

    no to sie jeszcze okaze:)

    > No i nie beda obrzucani blotem, stwierdzeniami: "Polacy to wredny narod,
    > ktorzy nie umieja
    > znalezc sobie pracy".
    <cut>
    > A poza tym. Czy wyobrazasz sobie, ze tak "lekka reka" lobby pracodawcow
    > pozwoli
    > na nie przedluzanie pobytu specjalistom na dluzej. Ja w to watpie. Juz
    teraz
    > w Niemczech
    > brakuje uzdolnionych kilkadziesiat tysiecy informatykow do pracy. I
    dlatego
    > prowadzone
    > sa prace nad nowa ustawa emigracyjna
    No i tu mnie zaskoczyles. Skad te informacje? Jakis link albo co?
    Ostatnio z tego co widzielem w telepudle, Niemcy mieli sporo swoich
    bezrobotnych, i informatykow nie brali juz tak chetnie, co zreszta zdaje sie
    w jakijes mierze potwierdzaly posty kolegow z GC? Moze oni cos na ten temat
    powiedza?
    pozdr
    /p