PracaGrupypl.praca.dyskusjeApel do 30-35 latkow. › Re: Apel do 30-35 latkow.
  • Data: 2003-04-12 12:14:51
    Temat: Re: Apel do 30-35 latkow.
    Od: "Marcin, Wiesbaden" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zaczynalem swoja prace zawodowa po studiach w 96 roku z placa rowna polowie
    sredniej krajowej - dzisiaj byloby to jakies 1000zl brutto. Ale nie
    rezygnowalem staralem sie. w 2000 roku, przed wyjazdem na kilka lat do
    Niemiec zarabialem juz okolo 7000 brutto. W miedzyczasie robilem wiele
    innych rzeczy, miedzy innymi prowadzilem mala firme zalozona pod koniec
    studiow za pieniadze zarabiane wieczorami praca fizyczna.

    Bajeczne zarobki w latach 90 i brak perspektyw dzisiaj to demagogia, wygodna
    dla dzisiejszych absolwentow jako wymowka usprawiedliwiajaca nic nie
    robienie.